vineri, 11 martie 2011

Review A4Tech X-710BK




In acest review voi prezenta mouse-ul A4Tech din gama "X".

Cateva informatii despre mouse:

Tip mouse - Wired Optic
Culoare - Negru (NU este disponibil si pe alte culori)
Interfata - USB
Numar butoane - 6
Rotite scroll - 1
Rezolutie - 2000 DPI*

DPI* = Dots per inch = Puncte pe inch [1inch = 2.54cm]


Ambalajul:

Dupa cum am precizat si in materialul video,ambalajului nu i-am putut face poze fiindca nu mai dispun de acest amblaj,am aruncat amblajul imediat dupa ce am cumparat mouse-ul.
Mouse-ul vine intr-o cutie de carton in care se afla un ambalaj de plastic foarte puternic,aratos si lipit la margini ceea ce ajuta clientul sa deduca daca ambalajul a fost deschis(acesta nu se poate deschide trebuie taiat).
In acea cutie am primit desigur mouse-ul,un ghid Quick Launch (Fara de care romanuuuul ...  nu se prea descurca),un CD("Tze-deu"),un cd mic asa cum se dau la mouse si la web-cam cu softul oferit de A4Tech,acest soft purtand denumirea de "Oscar",si o pungulitza cu fermoar in care se aflau 8 piceoare mari si 4 mici de cauciuc pentru inlocuire atunci cand cele ce se afla deja pe mouse se uzeaza.


Prezentare generala & Aspect:

Mouseul este creat dintr-un material mat,asprimea lui se simte la atingere dar nu este deranjanta,aceasta ajuta la fixarea palmei si totodata nu lasa mana sa alunece pe mouse.
In partea superioara mouse-ul prezinta 2 "fasii"/"benzi" de material,glossy.In general unde intalnim suprafete glossy probabil a-ti fost obisnuiti sa vorbiti despre amprente ... aici nu este nevoie,vorbind de o "unealta" pe care suntem nevoiti sa tinem mana pentru a o "MANUI",nu putem vorbi despre amprente.









Parerea de sfarsit:

Eu ii dau platinum award deoarece mouseul este de o calitate inalta.

Best buy deoarece are un pret rezonabil (60 Lei) si ofera performante inalte.


Per total acest mouse este:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu